|
| | ||||||
Ceci est une discussion sur dedicace dans le forum toutes les poésies..., appartenant a la categorie Poésie, littérature ; je dédie ce poéme à une personne qui est très très chère à mon coeur...
![]() |
| | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
| | #1 |
| Date d'inscription: 06 2005 Sexe: ![]() Messages: 5 574
Crédit : 12175
| dedicace je dédie ce poéme à une personne qui est très très chère à mon coeur ![]() |
| | |
| | #2 |
![]() Date d'inscription: 12 2004 Localisation: ... Sexe: ![]() Messages: 11 407
Crédit : 168436
| Re : dedicace
simple, beau et va droit au coeur merci ba handala pour le partage PS: fiinek ghaber 3lina?? mab9inash shefnak f topic dial karikatouuure |
| Flutter in your Dreams ! Glitter in Tomorrow ! | |
| | |
| Liens commerciaux | |
| |
| | #3 |
| Immigrant | Re : dedicace
hak a khoya zidak hadi de lionel Richie, rai3a : Hello I've been alone with you inside my mind And in my dreams I've kissed your lips a thousand times I sometimes see you pass outside my door Hello, is it me you're looking for? I can see it in your eyes I can see it in your smile You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide 'Cause you know just what to say And you know just what to do And I want to tell you so much, I love you ... I long to see the sunlight in your hair And tell you time and time again how much I care Sometimes I feel my heart will overflow Hello, I've just got to let you know 'Cause I wonder where you are And I wonder what you do Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you? Tell me how to win your heart For I haven't got a clue But let me start by saying, I love you ... Hello, is it me you're looking for? 'Cause I wonder where you are And I wonder what you do Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you? Tell me how to win your heart For I haven't got a clue But let me start by saying ... I love you |
![]() | |
| | |
| | #4 |
| دمعة و ابتسامة ![]() Date d'inscription: 08 2005 Localisation: DIMA DIMA RAJA Sexe: ![]() Messages: 9 442
Crédit : 35780
3la slama ba Handal, ça fait un bon moment et tes postes nous manquent bien aji, 8ade topic tjem3ou fi8 Handala et najilali, deux membres remarquables par le sérieux de leurs poste (et dont les pseudos me rappellent un certain ramadan de mon enfance) |
... BUT WHAT AT THE BEGINNING APPEARS TO US STRANGE AND NOT UNDERSTANDING, THEN IT COULD BECAME A NEW IDEAL OF LIFE... ![]() | |
| | |
| | #5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | #6 |
| Date d'inscription: 02 2007 Localisation: ds le coeur d son coeur Sexe: ![]() Messages: 2 355
Crédit : 8286
bref : i love u who u are. |
Qui accepte d'autrui,Engage sa liberté ![]() | |
| | |
| | #7 | ||||||||||||||||||||||||
| Immigrant | Re : dedicace
| ||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||
| | | ||||||||||||||||||||||||
| | #8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| دمعة و ابتسامة ![]() Date d'inscription: 08 2005 Localisation: DIMA DIMA RAJA Sexe: ![]() Messages: 9 442
Crédit : 35780
| Re : Re : dedicace
PS : m3ak raja_casa 2ila konti nsitini awla ma3raftiniche ![]()
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
... BUT WHAT AT THE BEGINNING APPEARS TO US STRANGE AND NOT UNDERSTANDING, THEN IT COULD BECAME A NEW IDEAL OF LIFE... ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | #9 | ||||||||||||||||||||||||
raja_casa, dam3a wa btissama, | ||||||||||||||||||||||||
| | | ||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |